torsdag den 5. marts 2015

7 uger er gået - nu med tag!

Det er i sandhed ugens højdepunkt når vi hver uge svinger omkring Skalhøje - vi ved aldrig helt hvad der møder os - og i dag var ingen undtagelse. Der er kun gået 4 dage siden sidste besøg og jeg er imponeret!  Alle tegl er lagt, taget isoleret, vinduer og døre monteret og carport inkl. redskabsskur er færdig! Effektive lokale håndværkere!

Der er "desværre" også lås i døren, så det betyder vi fremover må nøjes med at kigge gennem vinduer eller forbi i arbejdstiden.

Tegl er sort beton teglsten og vinduer/døre er Rationel Aldus træ/alu - sorte udvendig og hvide indvending. Glasset er materet i hoveddør og på badeværelser.





518kw - ca 1200 kr ud af 15.000 kr afsat

I morgen vil jeg kontakte Kent, entreprenøren der lavede udgravning, sokkel og planering. Jeg talte med ham i januar om et tilbud på 2 vognlæs muldjord og det sidste planering af haven. Det kan vi lige så godt få planlagt nu.

HTH er jeg til gengæld knap så imponeret over - jeg har i dag rykket sælgeren for 2. gang! Jeg har ikke fået svar på vores rettelser/ønsker på første tilbud, som jeg sendte til ham mandag sidste uge.
Det kan simpelhen ikke være rigtig man skal vente 14 dage på svar! Han undskylder med ekstrem travlhed og har lovet svar senest mandag. Kald mig bare utålmodig - men jeg føler mig sgu lidt som en 2. rang kunde bagerst i køen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar