mandag den 17. november 2014

Skalhøje, Nibe

Frejlev ville umiddelbart være et godt sted for os. Flere kollegaer og bekendte bor i den lille by, det er  meget tæt på arbejde arbejde og generelt tales der godt om stedet.
Der er udstykket en del nye grunde i Frejlev, prismæssigt 900-1.000.000 kr. Jeg synes det er mange penge, men det koster jord nu engang så tæt på Aalborg.

Jeg falder over nogle grunde i Nibe, det ligger på Skalhøje - på markerne bag Skalskoven.
Det er et nybygger område lige "uden" for Nibe og virker som et rigtig lækkert område med udsigt over markerne, tæt på skov og vand - og så er der gratis musik om sommeren fra festivalen :-)
Svigermor bor desuden i samme postnummer, så det er skam også en fordel især vores lille søn vil nyde godt af.
Turen til Aalborg/arbejde tager ca 15 min, mod i hvert fald 20 min idag fra Klarup. Endnu et plus!


Der er 2 grunde tilbage af nuværende etape og vi bliver varme på den ene - vi ønsker ikke en hjørnegrund, så den anden passer fint til os. De fleste huse er allerede opført og vejene er anlagt med asfalt.
Grundene skråner lidt, så der skal tages højde for i forhold til gravearbejde og planering til haven.

Prisen er under 670.000 kr ink. alle tilslutninger til vand, varme, tv og kloak. Vi er nu nede i en samlet meget favorabel totalpris inkl. hus.
EDIT 11.04.15 - vi modtager en uforudset ekstraregning på knap 13.000 fra Nibe Vandværk. Tak til mægleren for dårlig kommunikation. Læs mere her

Efter 2 besøg på vejen, skriver jeg til EDC Nibe at de bare kan gøre papirerne klar.

17/11-14
skriver vi under på købsaftale hos EDC.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar